…på sporet i år også…allikevel :-)


tale

Så er oppslagstavla på plass igjen! Denne gangen også med hittet brille og nøkler!

hvitstein

I går var jeg en tur nede i siviliserte strøk og handlet.Jeg fant akkurat den hvite steinen jeg trengte mellom lyskassene, og hadde med meg over 100 kilo tilbake…det holdt bare halveis, så det blir ny steinhandletur imorgen, -for fint blir det!

kliptspor

Ellers brukte jeg tid idag på å «Renske sporet» – en stasjon med ære har rene spor, – selv om det er mye annet å gjøre!

malt

For nå har jeg begynt på problemveggen! Første felt ble ferdig idag og imorgen flyttes stigen over på baksiden.

malthoppe

…men dessverre ble en av de lokale truffet av maling! Hadde det enda vært…..!

gvammenstempel-lite

Legg igjen en kommentar

