…nok ferie nå!


4 April 2010.

Påskeferie mot slutten. Ferie er oppskrytte saker, – jeg gleder meg til å jobbe med jobbefixing igjen! 🙂

Nadia har vært her! Meget verdsatt, meget…..!

Hun vasket til og med opp, – eller var det ned….? I hvert fall…

Ludder`n ble i hvertfall vasket! Veldig!

For min egen del bare glemte jeg igjen fingertuppen, når overseksjon skulle settes på underseksjon….kneppet på plass liksom…

..men jeg fikk jo flyttet møblene fra kontoret I Hokksund, og nå har jeg et glimrende leserom ved siden av kontoret mitt her på stasjonen!

Verdt en fingertupp eller to, det!

En kommentar om “…nok ferie nå!

  1. HeheXD.
    Dere liker å vaske opp, det var noe nytt.
    Men skulle gjerne hatt ferie litt til men det kan jeg bare glemme.
    Snx på Torsdag

Legg igjen en kommentar

