Skikkelig jobbehelg!


11 april:

En av de definitivt mer slitsomme helgene! Den startet i et absurd stressnivå knyttet til den ene av  jobbene, – men heldigvis funket strategien og jeg fikk den dokumentasjonen jeg trengte! Det satt langt inne, men når det først kom, så var den jammen tydelig nok! wow…!

Helgens andre jubelpunkt ble det faktum at når jeg virkelig går inn for å utfordre Akademia, og leverer en besvarelse til eksamen som et skjønnlitterært produkt, og til og med lar først kapitell ha tittelen: «In Medias Res» – jo, da får jeg en B…!! Nytter det da overhodet ikke å erte opp dette systemet! 🙂 ok…det VAR gøy!

For øvrig gikk helgen med til å produsere foredraget som skal holdes i Drammen den 13 april! Det ble bra, jeg er svært fornøyd, – og det blir kjempespennende å holde dette multimodale foredraget i et fagmiljø jeg jo overhodet ikke kjenner.

Men jammen bar mitt smule arbeidsrom preg av dette arbeidet denne helgen:

Legg igjen en kommentar

