Den lune tiden….


Etter uker med ren og ubesnødd kulde…sitrende blå vedglefsende grader, så kom idag den lune sneen og definerte julelandskapet dette året også….

Numedal er vakker da.

Det blir en stille jul på stasjonen. For første gang har jeg kunne «bo» her og arbeide her, kort vei til og fra jobb, – mye mer tid hjemme, – og en trippteller på bilen som fryder seg over knappe distanser hver dag.

Nå vet jeg at solen snart snur, og at dagens sne skal smelte vekk og  avduke en ny sommer. Jeg gleder meg selvsagt, men først skal jeg og engelene ha noe gode samtaler i minnestuen…..

Legg igjen en kommentar

