Åpent møte – hvori inngår stasjonsområdet på Rødberg…»Åpent» og «åpent», fru Blom…


En av deltagerene ønsket å ta møtet opp «på lyd»,  for å legge lydfila ut på sin blogg.

DET gikk nok ikke, nei…

«De sentrale» ville ikke det….

Et titalls gjengangere skal liksom utgjøre et «åpent møte», ha politisk relevans, og så tillater de ikke lydopptak og transparens….?!

Da ville jeg ikke være der, jeg.

……

På vei ut traff jeg en edderkopp. En gammel edderkopp, en som har vært i «spinne-nett-gamet» lenge….

«Hei!» sa han: «Du har ikke vært i mitt nett før?»

«Nei» sa jeg, «Jeg er ikke kandidat for slikt nettverkeri, jeg» sa jeg

«Lukk døren etter deg, da» sa edderkoppen med trett stemme. «Jeg vil ikke at noen utenfor skal se hverken de trådene jeg spinner eller alle de jeg har å passe på fra før….!»

Jeg lovet å gjøre det.

Mine tanker lekte humrende med begrepet «gjennomsnittsalder» når jeg ruslet over parkeringsplassen……

Legg igjen en kommentar

