….og Pinsen sleper seg videre


a

…med regnbyger, ullent vær, – men noen signaler om kommende sommer, her og der…..

b

..og egentlig har det ingen hast. Det er fortsatt noen uker samfunnsnyttig (?) innsats igjen….

c

En har endret noen planer og holdninger. Meteorittutstillingen «tas av plakaten» – den blir ikke lenger «åpen for alle» som før. For å tenke nøye over hvordan jeg vil ha den, spiste jeg dagens middag «in situ» så å si….

d

Etter en vellykket refleksjonsmiddag, oppdaget jeg at den nyrestaurerte «Spisevogn for Løse fugler og tilhørende ekorn» (se gårsdagens innllegg) har fått stort og uvant besøk!

e

Vel, jeg var på vei ut….de så meg…..og noe i de blikkene fortalte en mann fra Groruddalen at det var greiest å gå inn igjen……!

gvafb

 

Legg igjen en kommentar

