Så slutter Juni!


a

Arbeidet med å bygge arkivet i meteorittutstillingen  fortsetter, skikkelig sommervarme til tross!

b

Det er endel arbeid, og det skal skrives smått, noe som ikke er min sterke side, hverken rent konkret, eller i overført betydning….

c

Men, det må selvsagt også gjøres hagearbeid, – en kommer ikke unna det, med en diger eiendom som dette! Så var det vel DA jeg gjorde tabben; det er en varm dag, og jeg lot buksen falle……

d

og akkurat det hadde jeg glemt, da det kom et nedlerlandsk par og ville se på meteorittene….

dona1

Jeg ER fornøyd med donasjoner i prinsippet, jeg! Så jeg så med glede at de to donerte hver sin tier, sammenslått, selvsagt…de var antagelig gift….

….men jeg kan jo ikke fri meg fra å undres: OM jeg hadde hatt buksene på meg, hadde da beløpet blitt større eller mindre….?

En undres så mangt en sommerdag…..

2017stamp

Legg igjen en kommentar

